Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

SPA Journal | 25.9.2017

Přejděte na začátek

Nahoru

Daniela Štíchová

Daniela Štíchová

| Publikováno 18. 11. 2014

Výkonná ředitelka společnosti Euronova Group a W&P

Mediální skupina Euronova Group nabízí široké portfolio ploch v oblasti venkovní reklamy a také realizace reklamních kampaní nejen v Praze ale i celé ČR. Součástí Euronova Group se nyní stala i reklamní agentura W&P. K danému tématu jsme vyzpovídali výkonnou ředitelku společností, Danielu Štíchovou.

Čím jste chtěla být jako malá?
☺ možná to bude znít zvláštně, ale asi nikdy jsem neměla konkrétní přání být třeba zpěvačkou nebo herečkou. Na základní škole mě ale bavilo psát. A bylo jedno co. Někdy šlo o smyšlené příběhy, nerýmující se básničky nebo třeba jen vlastní pocity a vnímání světa kolem mne.

Co jste dělala doposud?
Vystudovala jsem speciální pedagogiku a práva. Profesně jsem vždy tíhla ale spíše k obchodní činnosti a marketingu. Mám ráda práci s lidmi. Velkou školu do života mi dala korporátní společnost, kde jsem působila několik let. Pak jsem pracovala jako event manager. Takže zase práce s lidmi. A v tomto směru velmi rozmanitá. No a když jsem dostala nabídku od majitele společnosti, neváhala jsem ani vteřinu.

Jaká je momentálně vaše pracovní náplň?
Působím jako výkonná ředitelka ve společnostech W&P, Euronova a Plzen.cz, jež jsou součástí mediální skupiny EuronovaGroup. Mým úkolem je především sjednotit rozdílné firemní kultury ve všech společnostech patřících do skupiny Euronova Group. Především pak vedení obchodních týmů, nastavení standardizace procesů a jejich udržení.

Jak vy sama vnímáte akvizici, která v minulých měsících proběhla?
Podle mého názoru to bylo to nejlepší řešení. W&P byl náš velký konkurent a díky akvizici naše společnosti jen výrazně posílili své pozice a troufám si říci, že nyní můžeme lépe konkurovat i nadnárodním společnostem.

Díky akvizici jste vnímáni jako jednička v marketingových službách, čeho konkrétně se týkají?
Zásadně jsme zvýšili počet euroformátů billboardů a tím získali, v rámci České republiky, lepší pozici. Můžeme se tak zařadit mezi „Top 5“ poskytovatelů reklamních ploch v ČR, jsme jednička na západě Čech. Zaujímáme dominantní postavení, pokud jde o navigační reklamní tabule a máme vlastní polygrafickou divizi, díky které jsme schopni samy, rychle a lépe reagovat na potřeby našich klientů. V neposlední řadě třeba zmínit lidský potenciál našich zaměstnanců.

Jaký dopad bude mít samotná akvizice pro vaše klienty?
Troufám si říci, že pro naše klienty bude dopad jen pozitivní. Jde nám především o zvýšení kvality poskytovaných služeb, rozšíření nabídky, ale také o sjednocení a zjednodušení nákupu ploch.

Co akvizice znamená pro WandP a jejich klient? Chystáte například Rebrand společnosti WandP na Euronova?
Změna názvu byla opravdu velmi diskutované téma. Šlo ale spíše o psychologickou stránku věci a proto jsme se, rozhodli název W&P ponechat s tím, že jsme jen připojili „member of euronovagroup“, aby bylo patrné, že i tato společnost je součástí mediální skupiny.

Nyní Euronova ovládá většinu trhu na západě Čech? Přijde i změna v cenové politice?
To je v tuto chvíli předčasná otázka. Nemyslím si ale, že bychom chtěli klientům zdražovat, spíše budeme pracovat na zvýšení klientského servisu a rozšíření portfolia poskytovaných služeb. Chceme být ale také prospěšní, proto chceme pomoci například projektu EHMK Plzeň 2015.

Vedení společnosti je velké sousto – jaké byly a budou vaše první kroky?
Vzhledem k tomu, že jsem v oboru outdoorové reklamy prakticky nováčkem, mé první kroky směřovaly především k seznámení se s prostředím. Chci mít absolutní přehled o všem, co se děje a kdo a jak pracuje. V současné době ale nejvíce času věnuji synchronizaci procesů ve všech našich společnostech a stanovení obchodních plánů a cílů pro rok 2015.

Zbývá vám čas v tak náročném zaměstnání i na relaxaci?
Na relaxaci? Vždycky :-) Přesto, že práci miluju, jsou věci, které si zkrátka neodpouštím. Je to především cestování, které mě nabíjí a bez kterého bych asi ani nebyla tím, kým jsem. Mám ale také 7letou fenku zlatého retrievera takže každou volnou chvilku trávíme v lese.

Využíváte spa a wellness služeb?
Nemůžu říci, že bych patřila mezi pravidelné návštěvníky podobných zařízení, ale pokud už se odhodlám, jsem schopná strávit ve podobném zařízení i celé odpoledne.

Čím jste si v poslední době udělala radost?
Cestou plnou dobrodružství, do Panamy a na Costariku.

Mgr. et Bc. Daniela Štíchová
Vystudovala střední hotelovou školu, poté Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně – Institut mezioborových studii Brno, obor speciální pedagogika, psychologie. Dále právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni obor právo. Pracovní zkušenosti má především z oboru sales&marketing a Events

www.euronovagroup.com